14 Temmuz 2015 Salı

Android 2.3.6 İçin Oyun Önerileri




Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Android 2.3.6 telefonlar için oyun önerileri sunacağım :
Birçok kullanıcı gibi benimde uzun yıllar sıkıntısını çektiğim bu android sürümü gelişen teknoloji
ve piyasayla beraber hem ilgiden uzaklaştı hemde raflardan kalktı.

Özellikle Android işletim sitemlerinde bulunan google market olan google playin bu sürümlerde 
fazla bir talep olmadan pek geliştirilmemesi söz konusu. Ancak ne kadar da gerek görülmesede bu 
sürümün telefonların kulllananlar kullananların telefonlarını kulananlar 
azımsanmayacak derecede(ben de onlardan biriydim). Yeni  gelişen teknolojiyle birlikte çıkan
oyunlar ve uygulamalar artık daha üst düzey bir işletim istiyor. Bu da benim gibi zamanında en iyi telefon olan bu telefonları alanları pişman ediyor olsada gelişen teknoloji karşısında çaresiziz. Kim bilir şu an en iyi konumda bulunan telefonlar 3-4 sene sonra yüzlerine bakılmayacak. Gelişen teknoloji karşısında çaresiziz  dediğimiz gibi aslında bunada muhtacız. Samsung' un amiralleri android telefonlar gerek fiyat gerekse çeşit açısından bizi kendine çekiyor. Neyse konumu fazla uzatmadan ve aşmadan asıl konuma dönmek istiyorum. Bu teknoloji havuzunda unutulmaya yüz tutmuş  nadide  çiçeklerimiz :)  2.3.6 sürümlü bu bizim ilk göz ağrımız androidlerimize gelişen teknoloji oyunlarını ve uygulamarını bulmak zorlaşıyor çünkü gelişen teknolojiyle gelişen oyunlar yüksek grafik ve çözünürlük istediğinden bu durum bu kullanıcıların canını sıkmakta.
Öncelikle ben telefonunuzu değiştirmenizi öneririm ancak şu an değiştiremem bana başka çözüm yolları lazım diyorsanız size ilk söyleyeceğim şey root olur.
Telefonunuz rootlamanız size çok artı şey getirecektir.
Root işlemlerini araştırmanızı öneririm. İnternetten araştırıp bulduktan sonra işlemleri adım adım işlemelisiniz.
NOT: Root garantiyi kaldırır. Ancak misal ben herşeyi göze alarak rootlamış ilk denememde başarısız olup telefoncuya 30 tl ateşledikten sonra tekrar denemiştim ve başarmıştım.
Root atmak birçok oyunu çalıştıracağı gibi telefonunuzu daha çok kontrol altında tutmanızı ve bi anlamda telefonunuzu ele geçirmeyi sağlayacak.  Örnek vericek olursak telefonunuzun mhz kısmını ayarlayarak gerektiğinde hızlı çalışmasını gerektiğinde de pili korumasını sağlayabileceksiniz.

Evet şimdi gelicek olursak sizin için seçtiğim ve denediğim oyunların bazılarının linklerini vereceğim::

ANDROİD 2.3.6 OYUNLARI İÇİN TIKLAYINIZ...


1 yorum:

  1. Sinir bozucu ama bir o kadar da zevkli bir oyun önerisi de benden :D http://www.yazarkafam.com/sinir-bozucu-mobil-oyunlar-floors/

    YanıtlaSil